söndag 9 februari 2014

En vecka

Kan gå fort och denna veckan har rusat iväg!
Jag har inte gjort så värst mycket i veckan. Har tränat några gånger, jobbat och pluggat. Kom in på fortsättningskursen i beteendemedicin för sjukgymnaster, men brottas med mig själv, om jag vill plugga det eller inte. Jag förstår nyttan, men träffar så många patienter som tycker sjukgymnaster bara pratar! Pluggar däremot en kurs i fysisk aktivitet och hälsa, dock en kurs på grundnivå, men känns matnyttig.

Mitt mål var att börja träna 5 gånger i veckan nu i februari,  men under första veckan, har jag inte kommit upp i det. Jag går ju fram och tillbaka till jobbet varje dag, så jag rör på mig mer än förut och det känns bra. Kan även träna hemma, men är inte helt duktig på det!

I fredags följde jag med kolkegan S och vi hade fredagskvälls och lördagsmorgons mys. Var skönt att komma bort en stund med trevligt sällskap.

Mitten av veckan bjöd på vackert vinterväder, men nu är det bara blask :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar