måndag 17 februari 2014

Så söt!

Kollegan S, som var min handledare, stöttar mig enorm här i Ångermanland. Hon ser gärna att jag stannar i byn, om jag skulle få tillfälle. Jag kan inget annat säga att jag har underbar kollegor, men brottas med känslan att vilja flytta söder ut och framförallt jobba med "friskare" människor. Det är jobbigt, när jag vet vad jag har, men inte vad jag får!

Jag tänker tillbaka till Kalmar tiden då jag flyttade dit för jobbet skull. Cheferna var underbara, men jag saknade att ha fler kollegor, som nu och t.ex då jag jobbade på Lundsbrunn. Jag kände mig ganska ensam och har funderat om det berodde på att jag hade få kollegor? Jag är lika ensam nu, på fritiden, men jag känner mig inte ensam för det!
Så i framtiden ser jag mig på ett jobb, där jag arbetar med "friska" personer och har många härliga kollegor:D

2 kommentarer: