söndag 26 maj 2013

Bye bye Göteborg

Idag åkte jag från ett soldränkt Göteborg till ett soligt, men blåskallare Lidköping.
Dagarna i gbg har varit avslappnade och fulla med skratt. Målet med resan var gårdagens 40års party,  middag och hålligång på restaurang. Dagarna innan följde jag med födelsedagsbarnet till några salonger där hon piffade till sig inför dagen med stort D. Där emellan dracks det latte med gobit och åts på restaurang. Otroligt nog var det uppehåll alla dagarna, vilket aldrig har hänt på mina resor väster ut :D
Under festen var det tipspromenad med frågor om födelsedagsbarnet och det vinnande laget skulle bli 40åringens bff. Jag tror att det var något fuffens med lagindelningen, då jag och en av B's äldsta vänner från gbg parades ihop, för vem vann om inte vi!
Tack för en trevlig fest och vistelse!

1 kommentar:

  1. Tack, för att du kom ner och förgyllde mina dagar!! Hoppas du kommer ner snart igen <3

    Kram från din BFF!!

    SvaraRadera