fredag 3 maj 2013

Tysnad?

Fredagsnöjet blev flytta till igår pga hockey vm: let's dance och new girl, så här ligger jag med benen upp längs väggen och filosoferar. Konstaterar att det var länge sedan jag låg i total tystnad pga tinitusen. För tillfället är den inte så livlig, men den finns där i bakgrunden.
Det finns störningsmusik att köpa, men då blir det ju ändå inte tyst. Jag kan tänka mig att vistas i naturen är en bättre störningskälla. Jag har inte tänkt på det, eller jag har nog inte varit ute, mer än stadsnära, sedan jag fick tjutet i örat, och i stadsnära natur finns så många andra ljud. Jag har inte provat akupunktur eller något annat, ännu, men det skulle vara intressant att testa :D

1 kommentar:

  1. :( Ett vackert litet akvarium på åtminstone 60l och lysrör (För att inte enbart få skötselproblem!), med vatten-porl från pumpen? Går att ha med övervägande växter (Någon snäll fisk), och man SER om de har vattnats! :)

    Skulle det ljudet hjälpa?
    Akupunkturen låter som ett spännande alternativ!

    SvaraRadera