torsdag 9 maj 2013

Tillbaka på gymmet!

Jag hade tänkt att börja träna för en vecka sedan, efter förkylningen, men jag har istället prioriterat vara ute i solen. Ni tänker kanske, kan man inte träna ute? Självklart kan jag det, men jag känner mig i så dålig form att självförtroendet sviktar, folk kan ju se mig!
Jag har tittat på senaste säsongen av biggest looser USA och har blivit inspirerad. Vissa dagar har jag rört på dököttet när jag har kollat på deltagarna som har svettats, men jag har inte svettats, men det gjorde jag idag :D
Först värmde jag upp på löpbandet, sprang sedan 30 sekunders intervaller, inte jättemånga, men det är en bra början (det var nog bara det 3e passet iår). Sedan körde jag en blandning av kondition och styrke övningar i gymnastiksalen och avslutade med styrka ben och höft. Känner mig nöjd och nu håller jag tummarna att jag håller mig frisk!

2 kommentarer: