fredag 10 maj 2013

Marknad i dagarna 3

I förmiddags gick jag iväg mot staden för att gå på marknad. Det regnade, men jag tänkte att det är väl inte så mycket? Men när jag hade gott några km var jag dränkt som en katt! Jag gick hem igen och tog en tupplur, oj vad lång den blev, men när jag vaknade hade det slutat regna :D
Jag lagade lunch och begav mig sedan ut igen. Jag visste egentligen inte riktigt var marknaden höll till, men när jag närmad mig, så syntes det tydligt på alla vallfärdande människor.
Frågan är om vi gjorde rätt att "vallfärda", för idag var det inte jättemånga knallar, och knallarna var lika gråa som vädret och jag blev inte alls sugen att handla någonting! Får se om vädret är bättre i morgon, då kanske jag tar mig en tur till och vem vet, då kanske knallarna är mer inbjudande!

1 kommentar:

  1. Stackars knallar. Stå ute i tidigt kallregn, utan köpsugna besökare..
    Hoppas det tar sig!

    SvaraRadera