fredag 31 maj 2013

Tack för middagen

Ikväll var jag hos S och åt lasagne, det var gott och mysigt. Vi har haft riktigt varmt idag och vi inmundiga middagen utomhus (och jag frös inte).
Jag stannade inte så länge, då jag ville se finalen i "let's dance", och jag tycker att rätt dansare vann, även om det var riktigt jämt!
S satt och filosoferade, stakade ut min framtid och menade att 10år går fort, hon såg mig vara kvar här då. Om jag känner mig själv kan det bli så, jag blir bekväm och stannar om möjlighet gest. Well, well bara framtiden får utvisa hur det blir :D även om jag trivs med jobb och kollegor, så längtar jag neråt landet!

1 kommentar:

  1. Vad fint det ser ut! :) Sommar..
    Här är brännbollscupen i full gång. Klungor av festande unga på gräsmattorna. Ännu ganska städat i närområdet. Härligt soliga dagar!

    Spännande se vad som sker framöver.

    SvaraRadera